Eceatesx Bugün 22 haftalık olduk hastaneye gittim ve böbrek genişlemesi olduğunu söylediler bu anne karnındayken normale döner mi dönmezse doğumdan sonra ne yaparlar 😣😣😣
Mlsa2530 Eceatesx bebeğiniz erkek mi bilmiyorum ama aynı haftalarda bana da söylemişlerdi normal demişti doktorum sık görülen bir durummuş zamanla kendiliğinden geçer dedi. Yada doğduğunda geçmemiş olursa sünnet edilir demişti erkek bebekler idrarını rahat çıkaramadığı için olurmuş. Tabi ne kadar genişlik olduğu da önemli benim bebeğim de 3.9 mm di şimdi 29. Haftadayım küçülmüş
okunmusciklet Eceatesx bizim de bebeğimiz erkek 22de bizede iki böbrekde genişleme var dendi ama şuan çok şükür geçti zaten erkek bebeklerde çok yaygınmış canım korkulacak bişi değil
icedearth Eceatesx benim de bebeğimde vardı eşim böbrek doktoru bu arada önemli bir şey değil anne karnında ilerlemeyebilir, gerileyebilir, devam ederse doğumdan sonra tedavisi kolay korkulacak bir durum yok
MKrasnic Eceatesx bizim 21. Haftada biri 4.6 diğeri 5 mm’di canım. Şimdi 30. haftada bakıldı. Biri aynı kalmış diğeri 6.8 mm olmuş. Doktorumun demesine göre 8 mm üzerinde olduktan sonra genişleme var bu ölçülerde böbrek genişlemesi söz konusu diyemeyiz dedi. Benim bebeğim de erkek bu arada 10 erkek bebeğin 8inde rastlıyoruz dedi. Bakalım hayırlısıyla doğumdan sonra ne olacak inşallah ilk çişiyle hemen geçer ☺️🥰
Sadu44 İnşallah normale döner kızım doğdugunda 5.5 mm di sık idrar yolu enf. Gecirdi nefrolojiye her ay kontrol ve düzenli ilaç kullandı 1.5 yaşında normale döndü çok şükür bana dr şekerli şeyler tüketme demişti daha fazla büyğmesin diye
mervee_88 okunmusciklet bende 20+6 haftalığım.bugün detylıda iki böbrekte genişleme cçvar dedi. Biri 4 mm biri 6 mm. İnşallah geçer düzelir zamanla. Siz doğum yaptınız mı? Ne zaman geçti?
Mlsa2530 Eceatesx o zaman odur değerler yüksek değil gibi 12 den sonra sorun olur demişlerdi yanlış hatırlamıyorsam.
icedearth Eceatesx sanırım ilaç tedavisi var yine normale dönerse kapalı ameliyat. Ameliyat tabii en kötü senaryo ama iyileşme süresi bir iki günmüş ve basit bir operasyonmuş. İnşallah karnımızda normale döner bu intimallere gerek kalmaz
Ayca28 Merhaba benim bebeğimde Doğumdan önce anlaşıldı ufak bir genişleme dedi Dr 2aylık olucaz düzenli takip ve sünnet önerdi şuan 4mm . 20mm olana kadar ameliyat vs olmuyor dedi Dr enfeksiyon kapmasın diye sünnet olacağız nasip olursa