Hanımlar bugün sezaryen günü verdi doktor Allah nasip ederse 38+2 de bebeğimize kavuşucaz 😍 Ama hemşire olmama rağmen aşırı derecede korkuyorum. Sürekli gördüğüm için mi bilmiyorum şimdiden korkular başladı 🥺 Sezaryen olan annelerden güzel tavsiyeler beklerim ❤️