Linam6868 Kvsraykt Kızıma hamileyken doğuma gitmiştim doktor sancin geldikçe sizin (dediğiniz gibi) öyle yap demişti
Karacam 1prenses1prens-moms ay yok korkma hiç bişi yok İnan bnde şuan sancı var gibi yavaş yavaş artsın diye dua ediyorum suni sancı istemiyorum sezeryan istemiyorum ondan..millet arabada tek doğuyor düşün ve rahatla😅😅
1prenses1prens-moms Karacam ☺☺ ahh insallah kendimi kontrol edebilirim 🤭🤭 bu nisan geldi diye doktora haber verilmeli mi ki
Karacam Arzugrcan ay ne olur dua et bana bnmde öyle olsun adım Sevilay ufak sancım var ve artsın evde karşılayım ağrıları senin gibi olsun🤲🏻
Karacam 1prenses1prens-moms bişeyin var mı ağrı sızı suyun gelmesi yada kanama şekline dönerse tabi Dr bilmeli
Karacam 1prenses1prens-moms iyi ozaman kaç haftalık ben 40/2 yim hiç bişi yok sancım gelsin açılmam artsın diye yapmadığım kalmadı yarın son Dr gidişim 🙄
1prenses1prens-moms Karacam 38+2 sadece 1 cm acilma vardi insallah ilerliyodur 🤷🏼♀️yürüdüm bugun sadece🙈 insallah pazartesiye kadar ilerler kendimi pazartesi dogurucaksin diye ikna ediyorum evrene enerji yayiyorum🤪🤭😂😂
Karacam 1prenses1prens-moms salıdan beri yürüyorum daha öncede yürüyordum bugünde yürüdüm ama durum nedir bilmem sabah sanki sancım vardı ama devamı gelmedi😅
Thysn23 1prenses1prens-moms benim gündüz 1cm ile eve geldim gece sancı tuttu yarim saat e hastaneye gittik 3 cm açılma vardi
1prenses1prens-moms Thysn23 ay bende hala bisiy yok regli olacakmışım gibi agri oluyo bazen okadarcik ne zaman olucak acilma devam ediyomu merak ediyorum bekliyorum öyle 😳
1prenses1prens-moms Karacam aynen olabildiğince hareketli olmaya çalışıyorum regli olacakmışım gibi agri oluyo sadece okadar ama beklemedeyiz 😳
Susamtanem2 Arzugrcan Hayırlısı olsun sağlıkla büyütün yavrunuzu ilk dogumunuz nasıldı kesi dikiş var mıydı ikinci daha kolay oluyor diyorlar benim ilk normal ama zordu merak ettim