Bsra-kh Merhaba güzel anneler, 31 haftalık olduk . kalp çarpıntım oluyor ve çarpıntıdan dolayı ağrı veriyor sancı gibi böyle olan var mı acaba neden olur
Bsra-kh rukiyeeefeee Doktora sormuştum ben sadece çarpıntım olduğunda Demir eksikliği demişti ama şmdi çarpıntı oluyor ve sancı veriyor
rukiyeeefeee Bsra-kh ben şuan kan ilacı kullanıyorum kullan geçmezse kardiyolojiye git demişti bana doktorum bende diğer oğlumda da oldu o doğduktan sonra gittim bi sıkıntı yoktu bunda da da gitmeye gerek yok dedim doktoruma sen bilirsin dedi hala devem ediyo ikinci oğlumda 7 8 aylıkken başladı bu üçüncü bebeğim 3 aylıkken başladı çok erken başladı
Bsra-kh rukiyeeefeee banada aynı şekilde kullan dedi geçmese EKG isteriz dedi geçmişti aslında bugün başladı çarpıntıyla beraber sancı veriyor bi kaç gündür iştahım olmuyor yemek yiyemiyorum vıcüdüm yorgun oluyor ondan mı acaba dedim bilemedim
rukiyeeefeee çarpıntım olduğunda tansiyonu ölçüyorum tansiyonumda normal çıkıyo ama nabız 100 lere çıkıyo