Acemi_anne04 Minnakanne26 Hcrcllr Merve2697 Şehir hastanesinde çalışıyorum. Özellikle doğumhaneyi gezmeye gittim nasıl bir yer diye bence fiziki şartları gayet güzel. Odalar tek kişilik duş wc mevcut plates topu bile vardı 😁 refakat olayına gelirsek, bir kişi aldıklarını söylediler ama duruma göre değişiyor sanırım. Bazı gebeler ben vazgeçtim sezaryene alın beni diyince yakınları çıkarıyorlar sanırım çünkü onlara söyleyip çıkmaya çalışıyorlarmış doğumhaneden 😁 genel olarak ebeler çok iyi ve tecrübeli. Tavsiye ederim yenidoğan yoğunbakımı mevcut 7/24 nöbetçi yoğunbakım uzmanı ve çocuk uzmanı var. Ayşe Yılmaz Altay tavsiyemdir. Bilgili ve sakin bir doktor çok seviyorum ❤️