Karacam benim öyleydi 40+2 de kontrole gittim 4 cm aciklik. Varmış nstde sancı tavan bende birşey yok doktor şaşırmıştı sen nasıl duruyorsun böyle diye 😅ogunu öğlen 4 te yatış yaptım sabaha karşı 4.46_da doğurdum su gibi dogumlariniz olsun sağ saglim ins şimdi kızımı bekliyorum cumartesi 38 hafta olck bakalım.bunda nekadar beklicem