Hanımlar 31+5 haftalığız oğlumla ilk gebeliğim o yüzden neyin ne olduğunu anlamakta zorlanıyorum burda okuyorum ama insan tecrübe etmeden bilemiyor. Bu kasılma dediğiniz nasıl oluyor. Bebek karnımın bi tarafında taş gibi oluyor genelde sol taraf olmakla birlikte karnım hafif şişiyo belli bir kısım. Sürekli tekrarlıyor. Ve bu olurkende karnımdan birşey çekiliyor sanki nasıl anlatsam. Çamaşırımı falan kontrol ediyorum ama henüz kan vs görmedim. Kasılma dediğiniz bu mudur ??