Canimoglummmm 1911-sy 5+4 üm doktor miyomda olabilir kesede bakalım haftaya dedi.Ailede ikiz var mı diye sordu esimdede bizdede var ikiz.
1911-sy Canimoglummmm inş ikizdir canım ama kese belli olur yanı benim doktorum görmüştü yanyanaydı iki kesede
Canimoglummmm 1911-sy Hayirlisi Allah’tan haftaya kesin belli olur dedi.Bir oğlum var 11 aylık artık ikiz olursa üçüz gibi büyürler ,😂 Sağlıklı olsunlarda😊🥰