Asyadilan1 benim ilk gebeliğim. 18+1im. 17+6da bi kıpırtı, kalp atışı gibi bişey hissettim. Bir de bebek karnımın farklı farklı bölgelerine gidiyor sanki. Bi bakıyorum sağda bi bakıyorum solda bi sertlik var. Bi çıkıntı hissediyorum gibi. Tabi ilk gebeliğim olduğu için hissetttiklerim doğru mu bilmiyorum 😄