enisenalbant daha bugün öğrendim, hicbir belirtisi yoktu 27 haftalığım kilo alimim da aşırı değildi 6.5 kadar ama ailede ( dayı) ileri derece şeker olduğu için ( iğne kullanıyor) her ihtimale karşı yükleme yapalım dedi doktorum ve ihtimal vermezken yüksek çıktı. Şimdi tek başıma becerebilir miyim diyetisyenle mi ilerlesem ona karar vermem gerek, araştırma aşamasındayım. Ama şu bir gerçek ki ekmek, patates, pilav,makarna falan fazla tüketiyordum doktor konuşurken acaba ben nasıl doyacağım diye düşündüm 🙈