Tugba54 34 haftalık olduk ve sabahtan beri aşırı şekilde karşılıyor kızım. Sertlesiyor ama sancim falan yok neden olabilir ?
Gamze06 Tugba54 aynen magnezyum eksikliğinden de oluyor içiyor musun. Bende de oluyor doktorum ikiye çıkardı bana.
FeriDEniz Tugba54 günde 10u, saatte 4 geçmemeliymiş kasılmalar. Yürüyüşü bi süre yasakladı bana doktorum. Mümkün olduğu kadar dinlen kendini çok yorma dedi.
SerapTadelenTtnc Yorgunluktan da olur dinlenmeye çalış duş almak iyi geliyor birde magnezyum çok iyi geliyor kullanmıyorsan doktoruna danış benim geçenlerde oldu eyvah dedim erken Doğum 30 haftalığız bu dediklerimi yaptım geçti şükür çok ayakta kalmamaya dikkat et
Tugba54 SerapTadelenTtnc Gamze06 magnezyum kullanıyorum yaninda her gün bir sade soda içiyorum bugün çoğu zaman uzandim birde zaten erken doğum tehlikemiz var bebek aşağıda olduğu için doğum belirtisi olabilir mi acaba diye korktum