Semashbl ben öyle bi gebelik şekeri hastasıyım. Hiçbir belirti yok ne bebe şişman ne suyum fazla ne idrara çıkma aşırı ne su içme aşırı ne şekere tepki var vücudumda hiçbir belirti yok. Ama sonuç insülin kullanıyorum günde 4 bazen 5 defa 😅 yaptırmayan çocuğundan doğunca özür dilesin bence belkide gebelikteki en önemli testlerden biri şeker biri de idrarda protein. Diğerlerinin pek de aşırı bi önemi yok. Bunlar hayati önem taşıyan testler.