Hanımlar canm çok skkin lütfen benle aynı şeyleri yaşayanlar yorum yaparsa çok mutlu olurum . Normalde 1 Şubat sonnadet tarihim ama pko hastasiyim ve bugün doktora gittim bebeğim geç döllenme yani 10 Şubat’ı son adet olarak ele aldı doktorum 8 haftalık hamileyim hafif akıntım vardı sabah yesildi ve içinde bulgur kadar bir koyu leke kan vardı . Bugünde komtrolum vardı doktor proluton iğne yaptı haftada bir olacagim kana alanı yok ama bende ilk gebeligimdede doğuma kadar proluton oldum baaina böyle gelen oldumu sabah o akıntı içinde vardı şükür gelmedi geri . Eşimde şehir dışında kimsede yok yanımda bir oğlum var 3 yaşında onla evde tekiz illaki canımı skiyorum gurbetteyiz çok kötü hissediyorum