Elf3535 Ben kasıklarımda çok ağrı oluyor diye geldim bebek aşağıya baskı yapıyormus her an erken doğum olabilir diye doktor yatış verdi ciğer geliştirici falan oldum sonra idrar ve kan tahlili istedi genel kontrol için ondan sonra doktor geldi söyledi