oglunubekleyenanne 19+1 hamileyim bugun tum gun belim cok agriyor uzaniyorum ama fayda etmiyor normalmi bu hftada bel agrilari? ve bebgimin hareketlerini cok assagida hissediyorum karnimin assagisinda :/
Zeynep3535 oglunubekleyenanne Aynen bende çok sıkıntılıyım o konuda uzanınca sağa sola dönerken bile çok zorlanıyorum 😔
Mutlulugum Bende 19.🙋🏽♀️ Baya rahatsizim belimden. Ve bacaklarimda uyusuyor. Iki gun sonra doktorum var, soracagim. 😒💋