Durucumm geçen cuma kahverengi akıntı oldu bende de. Hemen gittim doktora kese etrafında kan pıhtılaşması var ondan olur dedi. İlk gebeliğimde de aynısı olmuştu hem de aynı zamanda. Progestan kullanıyordum ona devam edelim dedi bir de bir hafta kadar coraspin kullanma dedi cuma tekrar gideceğim. Bence bir doktora gidin ilaç verebilir