Geçen hafta kese 4. Haftamdı yeni öğrenmiştim hamileliğimi ultrasonda 4 mm kese görünmüştü. Bugün gittiğimde 25 mm kese var ama bebek görünmüyor dedi doktor herşeye hazırla kendini sağlıklı gebelik olmayabilir dedi. Bu durumu yaşayan var mı arkadaşlar ben iyi düşünmek istiyorum 5 haftalıkken bebeği görünen çok az zaten haftaya görünür mü yoksa boş gebelik midir lütfen fikirlerinizi paylaşın