BASAKK123 Ayına girip Benim gibi sürekli tansiyon düşüklüğü yaşayanlar var mı kendimi hiç iyi hissedemedim 5 aydır 4. Aya girince geçer demişlerdi 😒
Dilarraa BASAKK123 canım aynennnn senin durumdaydım bende 5e girdim tamam rahatım artık 1 ay tamsiyon düşüklüğüyle hastaneye gittim. Doktor hamilelikte normal düşüklük diyordu. Tuzlu ayran havuç zeytin bunları tükettim. Yükselmesinden iyidir diyorlardı.
Mutiess BASAKK123 kansızlık tansiyon düşürüyor genel de 🙏🏻 Bende öyleydim hatta kan ilacı kullanıyorum kullanmama rağmen düşüktü doktorum dozunu yükseltti 🙏🏻
Mutiess BASAKK123 Evet tansiyon düşüklüğü normal sayılıyor ama kansızlık da bunu çok etkiliyor tuzlu ayran elimde geziyordum gece gündüz kan ilacı kullanmaya başlayınca kendime geldim 🙏🏻