Belinayyy ben nurane hanıma gidiyorum kolan hastanesinde tanıştık medilife geçince bende oraya gittim hamileliğimin başından beri kendisi takip ediyor 31 haftalığız bizde bi sorun yaşamadım ne sorarsam anlatıyor endişelerimi gideriyor konuşması çok iyi geliyor bana çokta cana yakın bi insan kuzum tatlım diye konuşuyor istediğini sorabilirsin arkadaş gibi her gitmemde tavsiyede bulunur tahlillerimle giderim mesela aile hekiminde yaptırıyorum bakıyor yani kısaca hem hastaneden hem doktorumdan çok memnunum ben asistanı da ilgili Güler yüzlüler odaları bile gezdim ben ☺️😂 inş doğumumda da memnun kalırım