Sibbeell Kızlaaar bugün doktora gittim rahim çizdirme günüm 26 nisan olarak belirlendi işlem sonrası tüp bebeği tutan vardı ne yaşadınız çok ağrılı bir işlem değil sanırım yaşadıklarınızı anlatır mısınız 💜
Nusyaa Sibbeell benim çizik atıldı transferimde başarılı oldu çok şükür darısı başına. Ağrılı bir işlem değil ufak bi sancı oluyo anestezi olmadan yapıldı bana
Sibbeell Nusyaa evett bende kendim istedim çizilsin diye inşallah benimde tutar canım AllaH sağlıkla nasip etsin 💜