Babtysv Kızlar ramazan geldi hurmalar cıktı bende 12+4 ’ün hurmayı bi yedim mi duramam yemende sakınca varmı??
Dilekcnkn Babtysv bende 12+3 oldum normalde yerim ama o kadar aramam şimdi yemek istiyorum ama herkes birşey diyor yesem mi yemesem mi bilemedim keşke doktoruma dün sorsaydım 🤷♀️🤦♀️
Savciergoc Babtysv merhaba bence yemeyin derim ben bile 37. Haftam bitmek üzere bugün başladım yemeye günde 5-6 tane yiyorum açılmayı kolaylaştırıp hızlandırıyo hurma bence sakın yemeyin çok canınız çekerse bir tane yiyin ama daha fazla yemeyin bence
Fgnaldmr06 Babtysv Gebelik basından beri yiyorum günde 5-6 tane kesin yerim bir zararını görmedim doktorum da yeme demedi. Sen yine de danış bir doktoruna vücuttan vücuda fark ediyor olabilir.