Burcuakb_ Merhaba kızlar bugün son kontrolden geldik ve doğum tarihimiz kesinleşti 14 nisan 🤩Egemiz geliyor mübarek Ramazan ayında çok şükür 🙏🏻 bizim gibi Ramazan’da doğacak bebişler var mı ?
Msydn6 Burcuakb_ Benimde Ramazana geliyor haftaya diye umut ediyorum bakalım sezeryan olucam günüm belli değil 🌸🤗
Kubra5734 Bende 33 +2yim onumuzdeki hafta kontrolum var. 34un ortasinda olucam. Mayisin 1ounda 38 oluyorm bayramdan sonraya brskmaz buyuk ihtimalle acaba dogum tarihini nezaman verir bana
Burcuakb_ Kubra5734 tam 38 de almıyorlar canım benimde suan tam 38 ama doktor bir hafta daha bekleyelim dedi ne kadar durursa o kadar iyimiş bebek için şeninde muhtemelen bayramdan sonra alır bebişini sağlıkla gelsinler 🥰🥰
oykuduru21 Burcuakb_ ben daha heyecan korku hissetmiyorum son gün vurucak bana herhalde 🤭😄 sağlıkla gelsinler inşallah 😍