vostagram benim arkadaşım 2 hafta kanaması oldu , adet gibi, hamile olduğunu bilmiyormuş, düşük yapıyorsun dedi bütün doktorlar. Şu an 31 haftalık sağlıklı hamile. Yani olacağı bilemezsiniz. Yiyecek ekmeği varsa bu dünyada yaşar. Gidecekse de doktor elinden olmaması benim kendi fikrim