Merhaba hanımlar bugun gebelik diyabeti (şekeri) yüksek çıktığını öğrendim ilk hamileliğimde yaptırmamıştım ama suyum gazlaydı doğumdan sonra sende gebelik sekeri vardır ondan dediler 2. Hamileliğimde yaptırdım yüksekmiş doktor dahiliye bölümüne gidicen ilaç başlanıcak dedi yoksa yatış veririm dedi bu arada yediklerinede özen göster dedi internetten baktımda biligisi olan varmı gebelik diyeti nelerden sakınmalıyım neler yapmalıyım