damlali ENfeksiyonum vardı fitil kullandım fitilim bitti yeniden tam kilot çizgimin olduğu orta yer sertleşiyor baskı oluyor bişeyler oluyor anlamıyorum kitleniyorum yürürken neden böyle bilen varımı ???