Merhaba arkadaşlar. Ben özel bölgem için ağda yaptırmak istiyorum ama acı eşiğim çok düşük. Gebe kalmadan önce de çok zor aldırıyordum. Doğumuma az kaldı tekrar kuoföre gitmek istiyorum ama korkuyorum acaba o bölgeyi uyuşturmak için kullanılan krem falan biliyor musunuz ve gebelikte zararları var mıdır ?