Selam güzel anneler, 39 olduk artıkk doktorumun tahminleri şu ana kadar tutmadı maalesef. Pazartesiye kadar doğurmazsam yatışımızı yapcak. Normal doğum istiyorum 40′ı geçerse normal doğum şansım azaldığı için pazartesi yatışını yaparız dedi.Bebeğin kilosu 3800 ü geçerse sıkıntı olur zorlar seni dedi. Dün muayene oldum 1 cm açıklık vardı sadece. Sancılarım da az gözüktü nst de.Rahmin incelmemiş bol bol yürü dedi.Eve geldikten sonra çok az kahverengi bi akıntım oldu ablam nişandır dedi ama ben emin olamadım bence değildi. Bu ana kadar çook rahat geçirdim ama bu hafta stres başladı biraz umarım kendiliğinden başlar sancılarım. Sizde durumlar nasıll?