Oyun mu değil mi onun kesin garantisini veremem ama yaşadığımız bu süreç planlı ve isteyerek yapılan bir şey olduğunu düşünüyorum.. Evet bu virüs var insanlar bunun yüzünden öldü de ama bu virüs varsa neden bu kadar insanlar sokakta? Neden izin veriliyor? Yasaklar neden sadece hafta sonu veya tek gün? Çok konuşulması gereken şeyler olsa da herkes kendi bildiğine inanmakta serbest.