Seyda652 Merhaba güzel anneler 20 haftanın içerisindeyiz şükür yolu yarıladık.Rabbim kucagımızada almayı nasip etsin.bebişlerin kilosu nasıl gidiyo gelişimleri varmı sıkıntınız agrınız
Zeliiiss Seyda652 21+3 deyim bnde 2 Hafta sonra detaylı ultrason randevum var bakalım nasıl olacak kilo falan o zaman ogrenicem😍 çok heyecanliyim ya bir an önce doğurmak istiyorum neye benzicek acaba bebeğim 😂
Seyda652 Zehra516 iç karnın genişse hemen belli olmaz belki o aydan sonra belirginleşir takma kafana hareketlerini hissediyomusun
Seyda652 Zeliiiss bnede bu salı 21 haftalık olcam detaylı ultrasona giricem her hafta kontrole gittigimde doktorum kilosunu söylüyo bana kime bendeyecek konusuna gelincede kız bekliyorum nasipse anasına benzesin😂