AyferMehmet07 anladım canım 🙂 benim eşim asker bende hep kaynanamlardayım evimde sadece toz var o yüzden ben kendim yapmayı düşünüyorum doğumdan sonrada eşim olacak hem doğum yapmış olucam hem fırsatım olmayacak. Kadın tutmayı bende düşündüm ama bende senin gibi abla şurayı şöyle yap diyemem çekinirim