Masallinaveseda 33+2 günlük hamişim bugün kontrole gittik kilomuz 2300 olmuş bu haftada bebişlerin kilosu kaç gr doktor iyi dedi ama sizlerin kaçtı 😊
Gigy Masallinaveseda Dr iyi dediyse iyidir annesi , başkalarınla kıyaslayıp endişeye düşmeyin derim 😊🙏her çocuk başkadır ,genetik faktörler etkendir vs vs
2kusunannesi Günlerimiz birebir aynı bende bugün gittim 2400 dedi ama düzeltilmiş olarak 34+3 oluyorsun dedi anlamadım 😄 ama ultrason da 36 haftalık çıktı gayet iyi dedi bakalım ne zaman gelecekler 🙏