Carbosol diye bir krem var canım mutlaka almalısın müthiş iyi geliyor iki günde geçiyor hem yıkamadan bebeğini de emzirme biliyorsun tavsiye ederim ilk bebeğimde kullanmıştım şimdi ikinci de eşim gümüş kapak almış e bebek den ama krem de aldım yinede