Eymenbby4 Kızlar normal doğum sonrası kaç saat sonra hastaneden çıktınız 10saat sonra çıkışım yapıldı o kadar para veriyoruz her ihtimale karşı gene bi 15saat kalınsa keske duş almak istedim serumların çıkınca ona bike izin verilmedi
Heein Eymenbby4 niye bu kadar erken çıkarıyolar ki ben almanyada yaşıyorum 3gün hastenede kaldım hiç bir problem yoktu çocuğumla öyle odada dinleniyorduk resmen yinede çıkartmadılar 10saat cok erken deilmi
BurcuLice Eymenbby4 normal doğumda annede ve bebekte herhangibir sorun yoksa taburcu ediyorlar evet birde pandemi var erken çıkmanız daha iyi değil mi?
aay1 @Eymenbby4 özel hastanede mi yaptınız doğumunuzu birde saat kaçta yaptınızz hastalık olduğu için çok tutmak istemiyorlar
aay1 @Eymenbby4 sabahtan mı yaptınız doğumunuzu ben akşam yaptığım için ertesi gün Öğlen çıkardılar belki sabahtan yapsaydım tutmazlardı ertesi güne kadar belki akşamüstü çıkartırlardı🤷🏼♀️