Sevda-23 KıZlar ben 1 ay önce gittim decavit e başladı doktorum ilacım dün bitti ve cuma kontrolüm ilaçtan alayım mı yoksa kontrolümü bekleyeyimmi yani diyorum eğer 1 aylık ilaç ise almayayım ama devam ediliyor sa önümüz deki aylar alayım kullanan varmı