Nuray23 Hulya0621 normalde adet duzensizligim vardi. 3 ay 4 ay olmadigim oluyordu. Ama hamileligimi adetime 5 gun kala ogrendim yani gecmeden. 😊 belirtileriniz varsa adetiniz de 1 gun dahi gectiyse yapabilirsiniz. Varsa cikiyor. Hakkinizda hayirlisi olsun.
Umutduru Hulya0621 Canim o döllenmenin günuyle alakali Adetine 1 hafta kala öğrenen de var 1 hafta gecikip öğrenen de eğer şüphen varsa test yap için rahat olsun🌸
Hulya0621 Nuray23 benim şöyle ki adet olacakmışım gibi bir his ve ağrılar ama dün adet olmak gerkekiyordu fakat olmadım acaba 1 hafta gec sonra mi test yapiyim.☺️
Nuray23 Hulya0621 istersen biraz bekle bi kac gun daha olmazsa yaparsin. Garantiye almis olursun😊 rabbim isteyen herkese nasip etsin
Hulya0621 Umutduru aslında haklisin. Ama adet olacakmışım gibi göğüs ağrısı karin ağrısı var ama dün olmam gerekiordu olmadım . Acaba dedim hani stres den mevsim den kaynaklı da olabilir mi diye test yapmadim