Hanımlar merhaba ben geçen hafta tahlil yaptırdım 30 haftalık hamileyim doktorum bu hafta içi gel dedi ama ben randevu alamıyorum barkotla gelebilirsin dedi bu barkot olayı nasıl oluyor sabah erken mi gitmek lazım hastaneye alabilmek için bu konuda hiç bilgim yok çevremde sordum onlar da bilmiyor belki burdan bilen çıkar :(