Merhaba anneler 🌸
Evet hastalık var , yasak var tabiki ama ailenize akrabanıza vericeğiniz hediyelikler vardır diye düşünüyorum 🤰🏼 Ben bunu yaptımm 
birde yaprak makrome anahtarlıklar :) zaten kendi ve eşimin ailesi + 3 komşu var yeterde artar bile önemli olan hatıra 🥰
Sizde paylaşınn annelere fikir olsunn ✨🌸🙏🏻