Leylaaa38 ay zıbın yazacaktım ya 😂🙊🙊
yani içine zıbın üstüne uzun kollu tulum
ben temmuz başı öyle hazırlıyorum kombinlerimi düşün çünkü anne karnından çıkınca bir ay üşürlermiş alışana kadar ❤️
tabi pişik yapacak kadar kat kat değil biz kaç kat giyiyorsak bebişler bir fazla