Merhaba Arkadaşlar;
Bi cok forumda goruyorum da hareketleri azalıp buna baglı kalp atısı duyamayıp bebegını kaybeden anneler var. Cok uzuluyorum onların adına. Durum boyle olunca bebegın her hareketsiz olusu inanılmaz derecede korkutuyor beni. Tekrar hatırlatmak istemem tabi ama bebegın kalp atısının durmasının yanında Baska semptomlar yasayan anneler varmı. Bu konuda bilgi verirseniz bizlerde takıbı ona gore yapalım. Cunku sadece harekete gore yorumladıgımızda cogu insan korkma normaldir diyor ama kımısıde bebegını kaybettiğini soyuluyor. En azından beraberinde kanaması olan mı yada ne bileyim belirtisinı kaybedenler varmı detaylı bilgi verırmısınız