Merhaba. Ben 5buçuk sene önce de zübeyde hanım da doğum yaptım. Şu an da hamileyim yine zübeyde hanıma gidiyorum. Doktorum yıldız reis. Ancak bu hastane de doktorunuza muayene olmak biraz zor. Eğitim hastanesi olduğu için asistanlar denk gelebiliyor. Ama doktorum tek kelimeyle muhteşem. Ben çok memnunum