Ssema1 Ssema1 @Gulsen4224 lütfen lütfen doktor bu tahminde bulundu ama net değil değişebilir dedi lütfen sen birşey söyle 🙏🙏🙏🙏🙏
Esra-07 Ssema1 bu Gülşen Mustafa’yı ne büyüttünüz gözünüzde bir klinik açalım ona full time cinsiyet yorumlasın doktor mu kesildi boş boş sabret söylerler zaten sana doktorun
Ssema1 Esra-07 oraya seni değil Gülşen hanimi etiketledim konuşmak için konuşma arkadaşım.. kadın kaç kişinin bildi kör müsün herkes paylaşıyor bildi diye. Ki bunu eğitimini de almış söyledi kaç defa. Hee kıskanıyorsan kadını ona bişe diyemem😉
Sita3434 Esra-07 pardon da size ne ? İsteyen güvenir boş yorum yapmayın siz sormazsınız güvenmezsiniz olur biter
Mom047 Esra-07 insanlar şaka gibi,doktoru bekleyip inanmaz,Gülşen Mustafa kim ise inanırlar.Bilinçsizlikten sanırım
Ekinci-ada12 Ssema1 kıza benziyor minnoş bişey eğer kız çıkarsa buraya yaz merak ettim ama ben kesin kiz diyorum benzettim
Sadece_anne Ssema1 Doktorun dediği diyorum canim erkek mi dedi acaba? Vitalede kime gidiyorsun bu arada :) bende antalyadayim
Ssema1 Sadece_anne Taner beye gidiyorum canım çokta memnunum🥰 Gülşen hanım yorum yapsın da ondan sonra yazcam sana doktorun dediğini 🤣
Sadece_anne Ssema1 Bak ya 😄😄 2 teoriye göre baktım aslında birinde kiz birinde erkek çıktı gibi geldi bana bilemedim ama erkek ağır bastı :)
Ssema1 Ekinci-ada12 Yaaa inşallah inşallah kızdır 🙏🙏🙏 çok istiyorum güzel bı kızım olsun aynı anasi gibi güzel olsun🥰🤣🤣🤣
mavi_kelebek467 Ekinci-ada12 [url=https://hizliresim.com/QSOmtx][img]https://i.hizliresim.com/QSOmtx.jpg[/img][/url] Benimkine de bakar mısınız? 🥰
Ekinci-ada12 Ssema1 inşallah canim benim ne hissedersen genelde o çıkıyor ben kiz istiyordum ama erkek hissediyordum hisslerim beni yanıltmadı ogluşum olacak Allahin izniyle kavuşmamıza az kaldı
mavi_kelebek467 Sadece_anne Doktor erkeğe benzetti bakalım artık bir ay sonra tekrar gideceğim o zaman netleşir. Çok teşekkürler. 🥰
mavi_kelebek467 Sadece_anne 13 haftalıkken tahminde bulunmuştunuz sizin tahmininiz doğru çıktı. Bugün kontrolüm vardı kızımız oluyor Allah’ın izniyle. 🥰🥰💃🏻💃🏻🌼🤲🏼
mavi_kelebek467 Annekusum doktorum erkeğe benzetti ama net olmadığını da belirtti bir dahaki kontrole netleşir inşallah. Teşekkür ederim. 🥰🌼🤗
Ssema1 Ekinci-ada12 ben en başından beri kız hissediyorum ama çevrenin baskısı falan hep erkek diyorlar psikolojim bozuldu ikiside evladım tabiki ama gönülden geçen kiz💗💗