Kızlar merhaba şimdi kontrolden geldim 32+3 deyim. Nst ye girmedim. Haftaya gireceğim öyle dedi doktorum. Amnion sıvı yeterli plesenta yeri düzgün açılma yok baskı yapıyor sadece. Ama şu an hazır da bekliyor dedi. Erken doğum önleyici ilaç kullanıyorum. İlaçları 35 36 gibi keserim muhtemelen sonra hemen sancın gelir dedi. Şu an kilosu 2 kg. 35 e kadar kaç kilo alır ortalama olarak. Birde küvezde kalır mi acaba o haftalarda doğduğunda. 35 e kadar dayanır dedi.