Hatice68 ilk doğumumda normal bekliyorduk 40. Haftayı aştı ama gelmedi bebeğim suni sancı ile başlatılacaktı ama ihtiyaç kalmadı hastane de sancılarım gelmeye başladı 15 saatin sonunda 1 cm bile açılmam olmadı be nişan ne de su gelmedi artık sezeryan olsun dediler ve bende ağrıdan sezeryan istiyorum doğurtun beni diye hem ağlayıp her cırlıyordum😂 eşim biraz tedirgin di sezeryandan o daha çok korkuyordu ben sanane ben ameliyat istiyorum diye ona zorla ağlayarak imza attırmıştım😂 tavsiyem korku elbette olur yanınıza nescafe alın bol bol ve bitter çikolata ameliyattan sonra narkozun çıkmasına en çok bu ikisi fayda ediyor aksi takdirde baş ağrısı çok yapar