yildizfero01 tabi ki olamayız herkesin dusuncesine saygım var ama instagramda da bakabilirsiniz çok paylaşım var Google dan da arastirabilirsiniz orda da bir çok yazi var diş yapısını bozar duzgunlestirmez doktorunuza şaşırdım ve sunu da söylüyorlar emzik birakmak parmak emmeyi birakmaktan çok daha kolay ben 3 yasindan sonra agzinda emzik hiç çocuk gormedim ama alışkanlık haline getirmiş parmak emen çok gördüm sadece şu dediginize istinaden yazmak istedim bırakın emsin parmak emmek sıkıntı yaratmaz demeniz bu yanlış onun için kimse yanlış yonlenmesin diye yazdım hayırlı geceler.