SenaHifa Bir oğlumuz olacak inşallah eşim Ahlas ismini çok beğendi. Anlamı da çok güzel ihlaslı temiz yürekli demek. Aslında ben de çok beğendim ama insanlar çok kaba küçücük çocuk vs diyorlar. Sizce nasıl ? İki isim istiyoruz yanına nasıl bir isim yakışır ?
mucizemmmmmmmm SenaHifa insanların ne dediğini önemsemeyen bence önemli olan sizin ve eşiniz beğenip koymasi isimde gayet güzel
SenaHifa milena11 belki saçma gelecek ama benim ailemde herkesin 2 ismi var neden illa 2 isim bilmiyorum 🤷 sanki tek isim koyunca bi hakkım vardı da kullanmadım gibi geliyor 😅
mucizemsin-21 SenaHifa ahlas alp ahlas can ahlas ege ahlas efe bunlar olabilir bence canım 🥰 ayrıca millet ne der diye düşünme içinize sindiyse koy zamanla alışırlar canım bizde Yusuf Eren koycaz inşALLAH 🥰 sağlıkla alalım kucağımıza hepimiz amiin🥰🤲
Lulemom Söylemesi zor geldi bana da. Ahlas değil de herkes aalas gibi uzatarak söyler. Konuşmaya başladığında kendisi de adını söylemekte zorlanır
Mdnyldz SenaHifa bizimde oğlumuz olacak ismine bizde Ahlas olarak karar verdik Ahlas Emre olacak allah nasip ederse 30+4teyiz. Bizimde çevremizde garipseyenler oldu ama hiç takılmadım. İsimleri ile yaşasınlar inşallah 🤗🤲🏻
SenaHifa Mdnyldz ay çok az kalmış sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🤗 Ahlas Emre de çok uyumlu olmuş adıyla yaşasınlar
katipannee SenaHifa hayatını çok araştırdım ve çok güvendiğimiz dinle ile uğraşan birine sorduk kendisinin bile musab ismini koymayı düşündüğünü söyledi. Onyüzden içimm çok rahat😌
SenaHifa mucizemsin-21 millet ne der diye düşünmemeye çalışıyorum ama çevrem seçmece gibi öyle kırıcı insanlarla dolu ki 🤷🏻♀️ Yusuf Eren çok güzel olmuş benim kuzenlerimin ismi olmasaydı Yusuf koymayı çok isterdim adıyla yaşasınlar inşallah 🥰
mucizemsin-21 SenaHifa amin inşALLAH canım banada çok diyen oluyor tek isim koyun bilmem ne diye ama bi kulağımdna giriyor birinden çıkıyor önemli olan eşimle benim düşüncem sonuçta 😂