emiras59 ben puset örtüsü yaptırdım pişman olur gibi oldum ağustosda doğum olucak kışın belki biraz kullanışlı olur soğuğu keser diye düşünüyorum aman aman cok gerekli bişey degil ilk cocugumda yazma yada battaniye örttüm şimdide müslinler meşur oldu oda kullanılır zaten puset 6 7 ay kullanılıcak bsey onuda cok gezen biriysen yada bebekle gezeblirsen anca öyle kullanırsın