Bugün 36 hafta olduk heryerim ağrıyor valla bazen erken gelecek diye ödüm kopuyor 😂 kontrole de 6 gün var sancılarım tuttuğu zamanda bi kaçamak yapıp acile gidim diyorum ama oğlum var 4 yaşında onu bırakıpda gitmek hiç istemiyorum sancımı evde çekim doğurup gelmek istiyorum bakalım hayırlısı daha erken ☺️ benimki hareketli maşallahı var hiç durmuyor 😂