Beyzan Allah razı olsun evet yardımcı oldum sonuçta onlar da yaşlı , ilk evlendiğim aylarda hemen bebeğim olmaınca kaynanam yerime ağladı üzüldü tuttu elimden ebeye götürdü başkası olsa belki kaynanasına alınırdı kızardı ama benim o kadar hoşuma gitti ki derdimi derdi bildi şifa olsun dedi Allah onlardan razı olsun