Kızlar merhaba grip oldum çok fenayım nasorinse sprey kullanabilirsin bozgazlara da pastil ateş agri olursa da parol kullan dedi doktorum kullanan var mı bu “Nasorinse” spreyi ? Veya gribi ilaçsız nasil atllattiniz. Bilinenlerin disinda tavsiyeleriniz varsa beklerim.