Eflininannesi Merhabalar herkese sağlıklı gebelik ve doğum dilerim ben bugün 14:49 da kızımı isteğe bağlı spinal sezeryanle dünyaya getirdim öncesi sonrası ve doğum tam anlamıyla mükemmeldi hiçbir şey hissetmedim ne acı ne ağrı ne sızı çok rahattım ve 3 saatte tüm uyuşukluğum geçti güle oynaya ameliyathaneden çıktım odaya geldim hala öyleyim sadece kızımda ufak bir solunum sıkıntısı oldu ama sabah taburcu olucaz inşallah şuan kızım yanımda değil maalesef ama iyi haberlerini alıyorum birazdan görmeye gidicem tüm gebeliğim kaybetme korkusu ile geçmişti bugünüme bin şükür herkese hayırlı doğumlar ben happy kidse geçiş yaparım artık 😄😊
jrarya Eflininannesi çok geçmiş olsun inşallah bebeğinizde hemen sağlığına kavuşur sağlıkla huzurla büyütmek nasip olsun 😌🦋👶🏻🙏🏼🍀
Civcivinannesi Eflininannesi maşAllah gözümüz aydın olsun darısı yavrusuna kavuşmak için gün sayan tüm annelerin başına ❤️
Kelebek29 Eflininannesi son cümlen ta kalbime dolundu 27. Haftadayım ve ilk günden şu güne hep kaybetme korkusu içindeyim. Allahım sizi ayırmasın inşllah